זווית אישית: בתו של הרב וולבה על אביה הגדול

    חיה ספיר No Comments on זווית אישית: בתו של הרב וולבה על אביה הגדול

    כמידי שבוע ביום שני משוחחת אפרת ברזל בתכנית "עומקא דליבא" עם אורחת הפותחת צוהר לחייה | השבוע שוחחה ברזל עם הרבנית אסתר שווארצמן בתו של המשגיח הרב שלמה וולבה זצ"ל ויחד הן דיברו על אביה הגדול | האזינו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום שני בשבוע בתכנית "עומקא דליבא" משוחחת אפרת ברזל עם אורחת מיוחדת שפותחת צוהר חדש אל חייה בנושא חשוב. השבוע בתכנית אירחה ברזל את הרבנית אסתר שווארצמן – בתו של המשגיח הרב וולבה זצ"ל, שסיפרה על אביה הגדול.

    בשיחה שיתפה הרבנית שווארצמן על הילדות בבית הקדוש הזה, על ילדותו של אביה, ועל חייו בגרמניה ושהותו בדנמרק. וגם כיצד זכה לבנות מתוך תורתו אנשים רבים עם רגישות וחכמת חיים.

    ברזל פתחה את התכנית: "אנו בחודש האחרון בשנה, אם ניסן הוא הראשון אז אדר הוא האחרון. כולנו עם מחשבות של גאולה, ניצנים, ניסן, נקיונות. הוצאת החמץ הרגשי ובניית האישיות" פתחה ברזל את התכנית.

    "אחד הסודות שאני למדתי מספריו של הרב וולבה" הוסיפה ברזל: "שאם אתה רוצה לטפל בחמץ של עצמך, אל תנסה לתקן לפני שקודם כל תדע את החוזקות שלך, לפני הטיפול בדברים החלשים. יש בי רצון להוקיר טובה למי שלמדתי ממנו ולכן אני רוצה לשוחח היום עם בתו" אמרה ברזל.

    האזינו לשיחה המלאה:



    0 תגובות